Sthlm!

Sha!

Blir Stockholm i morgon, härligt härligt! Behöver komma bort från lkpg lite.. Åker hem den 19e för den 20e börjar jag jobbet och fotbollen igen.. Har tuff schema efter semestern, jobb 5 dagar i veckan från 07:00-16:00 och 5 träningspass i veckan.

Ofta frågar jag mig själv hur jag orkar med detta liv med all stressande.. Då svarar jag: Va inte så frågvis och börja planera dagen mycket bätrre så du orkar med allt det här, tänk på sömn kost osv. Vi kommer bra överens jag och min hjärna faktiskt (:       

Ska man hitta på denna regniga dag då? För en stund sen var det sol, då tänkte jag nu kommer vändpunkten men 1 minut senare spöregnade det! Hur som helst så ska jag ta och platta håret sedan ska jag & Ammar dra och äta på Stångebro Gatukök. Sedan mot kvällen så får vi se riktigt vad vi ska hitta på...

Solen tittar fram nu btw, ska springa ut och krama solen så hårt jag kan :D


Later  

Kommentarer
Postat av: Mickaela

"Ofta frågar jag mig själv hur jag orkar med detta liv med all stressande.. Då svarar jag: Va inte så frågvis och börja planera dagen mycket bätrre så du orkar med allt det här, tänk på sömn kost osv. Vi kommer bra överens jag och min hjärna faktiskt (:"



Hahah Mariwan du är fan bäst!! Tack för kvällens härligaste skratt.

2009-07-08 @ 02:01:09
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: Hallala

hahahahaha så rolig du är Marre älskar dig&din blogg! Skulle skriva EXAKT de "Mickaela" skrev :D

2009-07-08 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0