Träningsvärk!

Hola!


Har tränat måndag, tisdag & onsdag denna vecka, träning i morgon också sen är  vi lediga på fredag. Träningsmatch mot "Brage" på lördag i Motala. Söndag ledig. Ja, mycket fotboll nu efter semestern, jag kan säga det att jag har sån otrolig träningsvärk! Mina ljumskar, höfte, låren (framsida & baksida) & slutligen ryggen! Första träningen efter semestern var i måndags och då tänkte minsann jag att det skulle vara en lugn träning men nej Mariwan det var Beep-test för hela slanten. Men det gick bra! Jag fick 14.6 Det roliga var att jag fick 14.4 innan semestern & så fick jag bättre? Med tanke på att jag inte alls gjorde det som jag skulle göra under semestern. Men konditionen har alltid funnits hos mig så det är riktigt skönt :)

Jobbat måndag 07:30-15:00 tisdag 08:00-16:00 ledigt idag. Torsdag 07:30-16 & på fredag jobbar jag 07:30-16:00. Synd om mig så jag tycker ni ska tänka på mig i en minut från och meeeeed NU!

Nu ska jag koka te & äta vattenmelon!
Later                                                                    .. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0