mariwando.blogg.se

..
(En av mina Favortitbilder)

  •  Kavaj - Dressman
  •  Skjorta - MQ Emilio
  • Klocka - Memphis
  • Slips - Brothers
  • Jeans - Solo Acne
  • Skor - Vagabond

Shena!

Igår vaknade jag kl 4 på eftermiddagen! Jag tog mig en macka sedan begav jag mig till brorsans nyfödda bebis! Åh så liten, en kille vart det. Nu har min äldsta bror hela 3 söner medans jag inte ens har ett förhållande, bra jobbat brorsan! Men min tid kommer med ska du se. Han bjöd mig på pizza (gottit) sedan var det att promenera hem. Jag var så trött så jag slocknade vid 21 & vaknade vid midnatt...jag måste verkligen ta hand om min sömn nu! Men det kommer ordna sig nu när det "vanliga livet" börjar igen.

Jag tog mig precis en dusch och fixade till lite nudlar, hade inte ätit det på ett tag. Gott var det! Packade min garderob lite också. Den är fullspräckad med kläder! Så mamma tömde en till garderob åt mig, så skönt! Har alla mina skor i mitt rum för mamma slänger bara alla skor i en garderob när dem är i hallen och då kom jag på den iden att ha dem i mitt rum, älskar sättet hur jag tänker ibland muhaha. Jag älskar verkligen mina skor & kläder! Är värsta shopping freaket.

Jag har en plan! Ska vara uppe nu hela dagen sedan lägga mig 21:00. En bra plan enligt mig men jag är nästan 100 på att det inte kommer att gå, kmr somna sen när jag glor på tv, men försöka duger!


Later


Kommentarer
Postat av: Ravve

Jag gav dig idèn

2009-07-19 @ 04:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0