En dröm som jag har drömt om väldigt länge...

...
(Syster med man & sina tvillingar, underbar familj)

Sha!

Jag kan börja med att välkomna Rawan till bloggvärlden! Här är hans blogg: www.placeboefecto.blogg.se! Det skall bli intressant att följa den faktiskt, han har mycket synpunkter om saker & ting som berör hans liv. 

Hur har min dag varit? Det började med att jag vaknade halv 6, bra tänkte jag för om jag vaknar så tidigt så kunde jag även hinna med & platta mitt krulliga hår. Men så blev det inte jag snoozade och snoozade tils jag råkade stänga av alarmet! Så vid 06:57 så tänker jag varför ringer inte alarmet för? Jag tittar på mobilen och ser att klockan är så mycket! det första är att jag smsar Malin och säger att jag blir sen sedan klär jag på mig, vet fortfarande inte vad jag tog på mig, så var det bara att börja springa till 1an som gick 07:12 och jag hann! Kom fram 20 i 8 till jobbet så det var lugnt. Men jag skulle börjat 7 egentligen.  

Drog sedan en sväng och hälsade på systern min! Älskar henne så otroligt mycket hon är mig närmst av alla mina syskon. Vi vet allt om varandra. Hon har en underbar familj med en man som älskar henne mer än allt! Och tvillingar som hon hade drömt om sen hon var 14 år. Hon lever i en dröm, en dröm som jag har drömt om väldigt länge...


Later     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0