Flytta hemifrån?

...
(En bästa vän kommer man långt med, längre än vad man tror)

Jag lade mig kl 01:30 och vaknade kl 10, pappa fixade frukost till mig! Jag ska ALDRIG flytta hemifrån! Jag är så bortskämd här hemma, de tvättar, lagar mat, diskar, städar osv men självklart hjälper jag dem med det praktiska men även med det ekonomiska. :) 

Hur skulle jag klara mig med allt de där slitet som man måste göra i sin vardag när man flyttar hemifrån? Jag tror faktiskt jag skulle klara det rätt bra. Det jobb som jag har nu är en bra start då jag lär mig inför det som skall komma. För jag menar någon dag kommer jag att bo ensam och flytta, gillar tanken delvis men nackdelar finns det också så som att sakna familjen usch fy o blä! Men det skulle vara så mkt skönare att inreda hela lägenheten köpa fina möbler etc! Älskar den tanken! Och så en viktig faktor: Att hitta någon som gör allt de där jobbet hemma haha nevars men att hitta någon som man älskar och dela sitt liv med. Kan ju inte vara ensam och framförallt bo ensam hela livet, det går ju inte?

Hur har helgen varit? Bara bra tycker jag, helt okej väder.. Det bästa med helgen är att jag har varit ledigt och tagit del av ledigheten på ett bra sett genom att sova! Snart ska jag käka sedan pendla till Motala och träna vid 17 sedan på kvällen ska jag promenera med Latisen, Grodan & Öknen! Det blir la kul att reta dem lite senare, ser fram emot det!


Later 


Kommentarer
Postat av: ammar

hahaha vadå ÖKNEN , ok grodan alexa de förstår vi alla o latisen carro , men öknen 8-) .. Maritoaster!

2009-06-21 @ 15:11:24
Postat av: alexa

haha du är rolig du :DD

2009-06-21 @ 15:42:57
Postat av: carro

hahahah men vilka fina smeknamn:D

2009-06-21 @ 19:38:32
URL: http://carroaaro.blogg.se/
Postat av: Rawan

Älskar dig med, men måste bara säga du är såå dålig på smeknamn säger bara Marripang!! hahah

2009-06-22 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0