Tufft liv.

Jag förstår inte att jag orkar, igår kl 10 på morgonen åker vi till motala sedan till skåne och spelar match, är hemma halv 2 på natten. Jag somnade inte förns efter 3 sedan upp kl 6 för att bege mig till jobbet. Slutar 15:00 efter det var det bara hem och sova! Nehedu inte alls! Bara att åka till Motala igen och träna...är hemma vid halv 9 ja mitt liv är tufft ibland men så är det.. Inte nog med 10 timmars bussresa igår så förlorade vi också. Vi satte inte chanserna vi fick & de var samtidigt grymma!  

Jag kommer att sova så gott när jag lägger mig, det ska bli så sköööönt! Har världens skönaste säng hihi (:

Nae nu ska jag titta lite på tv, hat fint <3

Vi hade respekt för dem i början men nu har vi insett saker & ting, vi har ju varandra och det är det som betyder allra mest...   


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0