My life

..

Förra veckan så jobbade jag Måndag - Fredag & denna vecka samma visa. Lita på att jag var trött när jag lade mig inatt. Så jag sov ut ordentligt idag! Vaknade kl 2. Åt en god frukost! Ska fixa mig lite Tee alldeles strax också, hemma blir det Tee och på jobbet blir det Kaffe. Bra variation faktiskt.. 

Har varit mycket fotboll också på sistone, utöver jobbet så har det varit mycket träningar med. Men igår hade vi ledigt och idag med. Imorgon ska vi träna sedan har vi hemmamatch på måndag kl 19:00 Yes! Älskar kvällsmatcher. Vi hade 2 svåra bortamatcher på raken, vi vann en och förlorade den senaste mot kristianstad. Men vi ligger fortfarande 1a :)

Rawan kanske kommer till Linköping snart. Miss ya! Ae nu väntar Tee, ha en bra dag! 

Jag  fiskar i havet och hoppas på en underbar fisk men jag lyckas aldrig fånga den underbara fisken... Varför?  


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0