Grattis till Alla studenter!

Först och främst grattis till alla studenter! Inget vidare väder för er direkt men ni har säkert haft det underbart och kommer även att fortsätta ha det ännu roligare på utgången! Jag ska försöka komma ner mot stan och se er glädje men jag är så otroligt trött! Bläääää! Jobbat 07:30 - 15:00 sedan träning i regnet i Motala och nu äntligen hemma. Men jag funderar starkt på att gå ut :) Ingen Alkohol isf för jag har match i helgen så onödigt att dricka då.

Vecka 28 & 29 har jag semester! Varken jobb eller fotboll. Helt underbart att bara koppla av. Vad ska jag göra då under de 2 veckorna? Jag & Rawan tänkte åka utomlands nu i sommar men sedan ångrade vi oss och ska ta det i vinter sen. Vi ska åka till Thailand! Finner inte ord över hur kul det ska bli! Vi försöker få med Ammar också men han är ju lite rolig! För han ska kanske till öknen? Hur som helst så ska jag hälsa på brorsan och hans ganska nyfödda dotter i Borås v.28 och vecka 29 ska jag o Ammar till bästa vännen i Sthlm, Mina damer & herrar han heteeeeeeeeeeer Rawan Mustafa! Även kallad för "Raworkester" & "Päron" Vi ska Shoppa, bada, Grönalund, Partaj - whatever.. Den veckan blir ngt att minnas kan jag lova (: 

Ae nu måste jag värdera mina tankar om jag ska ut lr inte om jag ska det så måste jag börja med att testa några outfits muhaha ha en enderbar kväll ni allesammans! Puss o kjamisar <3  


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0