Hon viskade till honom och sade: "Jag älskar dig"

..

Jag småpratar med en tant på jobbet och hon berättar att hon är lite osams med en som hon tycker väldigt mycket om, så hon bad mig att gå och hämta honom så de kunde prata och bli sams igen. Så jag stack efter gubben men han ville absolut inte gå till henne för han hade tydligen tröttnat på henne & tyckt att hon bara var för mycket. Men hur som helst så lirkade jag med honom till henne. Jag stog bara 1 meter ifrån dem och hörde dem helt tydligt när de pratade. Hon tog tag i hans händer och viskade smått : "Jag älskar dig"

Jag blev helt chockad! Blev nästan tårögd. Det var så vackert. Idag fick jag verkligen veta att kärleken finns. En otrolig händelse var det..
 
Jag hoppas verkligen att jag någon dag kan viska i min älskade och säga : "Jag älskar dig" 


Later

Kommentarer
Postat av: Rawan

Kung är du

2009-06-08 @ 19:50:11
Postat av: Hallala

nej va gulligt :O

2009-06-08 @ 22:53:25
Postat av: alexa

Någon dag kommer du att höra dom orden och inse att du är lika mycket värd som alla andra!

2009-06-10 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0