Underbart

..

Jag har varit jätteduktig de senaste dagarna då jag vaknat tidigt och ätit frukost! Idag blev det nudlar, tee och en persika. Man klarar dagen mycket bättre om man har fått en frukost i sig, extra viktig med kosten eftersom jag spelar så mycket fotboll. Endast 63 kg väger jag, usch jag måste banta haha!  

Ja vad ska man säga? Allt är så underbart för tillfället, ens bästa vän kommer imorgon, kärleken för familjen är stort, jobbet rullar på som vanligt & fotbollen går hur bra som helst, vi vann gårdagens match mot Torslanda med 2-0 nu leder vi serien med 2 poäng...självaste Daniel Leinar gör 2 mål igen han har gjort 10 mål nu på 11 matcher och han är 34år tror jag.. Snacka om att en sådan spelare är viktig för alla lag, både på plan och utanför planen, en ära att spela med honom. Det gick jättebra för mig också, 6e raka i start 11an nu  Jag och Cheick Diallo köttar sönder på mitten. Nästa match är mot Lindome på lördag i Göteborg I think. Kul ska det bli (: 

Semestern intalar sig om 2 veckor, eller man ska tydligen säga "hemester" om man ska vara hemma i sverige på semestern, hörde det på radion. Löjligt värre det låter med "hemester" men men blää på den som kom på de hemska namnet :P Inte så jättelångt kvar till vi ska åka till Thailand heller. Läääääängtar!

Nu ska jag ut o sola, inte bra att sola innan träning man blir helt seg, men jag vill inte ruttna här hemma heller.. Underbara vädret fortsätter, kul! Ska vara barnvakt efter träningen åt Julia & Jennifer blir ruuuuuligt!


Later

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0