Utgång & en tidig morgon..

Vaknades upp för ca 10min sedan här hos Ammar. Var och festade till igår, trevligt värre! Blev lite drickande för min del också...hade inte druckit sen februari. Vi var hemma kl 5 så det var bara att sova på direkten! Grabbarna grus sover fortfarande. Kvällen bjöds på mycket roligt som sagt.

Jag spelade match igår också, förlorade med 2-1 över Lindomme. Det var jättesurt! Jag var så nära att göra 2-1 målet till oss men målvakten tog min lobb. Usch! Har varit nära en himla massa gånger nu, men jag är inte orolig för förr eller senare kommer det. Det blev iaf en asist igår  :)

Rawan åker hem idag kl 3 så jag tänkte dra hem nu hem till mig för att sedan komma tillbaka. Jag ska duscha, äta frukost och byta om. Följer Rawan till rese sedan blir det att sola och bada!

Ett misstag av mig att ens tänka tanken på att det finns en chans...


Later 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0