Vinst i derbyt!

..
( En Mariwan utan hår =) )


Hej!

Vinst i derbyt mot Sylvia! 3-0. Vi fick massa skit efter förra matachen mot husqvarna där vi förlorade men ändå spelade bra tyckte jag, då borde dem va lite givmildare kan man tycka men men idag visade vi alla att vi faktiskt kan spela fin fotboll och att framförallt vinna på hemmaplan mot ett starkt Sylvia. För min del gick det jättebra och det är skönt :) 3e raka i start 11an och för varje match som går så känns det bara bättre och bättre :) Nästa match är redan nu på söndag mot Rosengård, ännu en lång resa till Malmö! Usch fy & blä! Men det skall bli riktigt skoj.

Ska vara barnvakt imorgon åt tvillingarna mellan 9-13 de där söta vargarna sliter på allt de får tag på :) Hur underbara som helst! Jag vill också ha barn.. Nae nu ska jag få i mig lite mat sedan sova, min säng saknar mig.. Vi har en väldigt bra relation jag och min sköna säng :) 


Later

   

Kommentarer
Postat av: Coach

Skönt att du tagit platsen nu marre. Tror stenhårt på dig/// Stefan

2009-06-03 @ 22:52:17
Postat av: karvan

stjärna är vad du är!

2009-06-04 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0