And if we had babies they would have your eyes

..

Idag (onsdag) var jag ledig ifrån både jobbet & fotbollen, JÄTTEskönt! (Ehm Ammar!) Sov till 10 tiden, fixade mig & stack till Ljunkan och hälsade på Ammar och de andra. Saknar ju gymnasiet lite, det måste jag ändå säga. Sedan drog vi en sväng till staden, därefter bussade vi hem. Blev även att lira fotboll med berga grabbarna, kul var det allt.. Ska ta och hoppa in i duschen nu sedan så väntar min Vanilla Coke på mig i kylen så himla gottit det ska bli att titta på tv och dricka denna sköning hihi :)


Shayne Ward - Breathless    

And if we had babies they would have your eyes.
I would fall deeper watching you give life.
You don't even know how very special you are.

En underbar låt med en underbar text, tack för denna låt din sötfula människa =) <3


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0