Livet leker

Sha!

Blev väck av min arbetskollega vid 9 tiden, hon kunde inte jobba hela dagen idag pga någonting. Så frågade hon om jag kunde ställa upp och jobba 11 till 16 why not svarade jag med en trasslig röst, var så otroligt trött men visst ska man ställa upp :) Var på kurdfest igår då, hur roligt som helst! Dansade skjortan av mig haha! Var hemma vid 1 skulle igentligen bli utgång också men jag var så trött, så det får bli nästa helg för då har vi personalfest sedan utgång after the party..

Jag och Rawan kom fram till att vi skulle ta och resa! Men inte nu i sommar, för vi tänkte jobba häcken av oss denna sommar sedan spara och åka till Thailand nästa vinter :) Jag längtar redan!

Är på jobbet nu och jag får sluta blogga för jag ska vidare till den farbrorn som tycker att jag är den sötaste killen han har sett och det är 1000 % sant i det han säger menar han. Hihi roligt när man får sånna komplimanger även av de äldre :)


Later     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0