Lyxigt

...
Bästisen Hallala fyller år idag, ett stort grattis till dig <3

Hej :)

Är ledig idag från jobbet samt fotbollen. Har sovit ut ordentligt blev väckt av ett samtal, kanske lika bra så jag inte skulle sova ut hela dagen.. Vad ska man göra idag? Jo, har bokat hos frissan kl 14 ska bli skönt att klippa sig, börjar bli långhårig igen...visst det är fint men så jobbigt när man ska lägga sig & när man ska platta håret tar evigheter, fråga bara Rawan aka. "Raworkester" han har plattat mitt hår när det har varit som längst.. Jag kommer ihåg i gymnasiet så tog Rawan med sig hårfön & plattång så vi skulle fixa håret igen efter idrottslektionerna haha kungar var vi! Ett stort minus med att jag ska klippa mig är att tanterna på mitt jobb kommer att bli så ledsna! De kommer att säga: "Nae men! Vad har du gjort med dina fina lockar!?" Haha så söta är dem! Det är också en farbror på jobbet som älskar mitt hår & han tycker även att jag är den sötaste killen han någonsin har sett! Känn på den ni muhaha ^^  

Ska nog dra in mot staden efter frissan, ska testa ett par skor sedan leta efter ett par snygga braller.. Har lite dåligt med ekonomi just nu lr det har jag egentligen inte utan jag har sparat endel pengar som min syster har lagt undan åt mig, hennes vision är att jag måste spara tills den dagen jag ska gifta mig och till när jag ska skaffa mig en lägenhet, till inredning osv, bra tänkt faktiskt! Så jag får vänta tills 26e för då får jag lön :)

Nu ska jag ta och äta mig en frukost sedan börja fixa mig, fint väder ute med.. Ska brillorna på? Sure, why not!


Later     

Kommentarer
Postat av: HAAALALALALALAA

TACK ÄLSKLING<33333

2009-03-18 @ 22:19:03
Postat av: Mikiss

klart dom ska på :D men jag glömde mina idag, buhuuu :(

2009-03-18 @ 23:01:51
URL: http://miikiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0