Ny jacka & parfym

Köppte en ny dunjacka från GANT STORE i onsdags. Blev genast kär i den när jag såg den. Hade dock inga pengar på mig för jag var på väg hem ifrån jobbet...jag tänkte bara ta en snabbis genom staden för att ta bussen hem sedan vid trädgårdstorget men shoppingsnerverna började intala sig. Jag var tvungen att åka hem & hämta pengar sedan skjutsade Elvis mig och jag köppte denna skönhet, har dock ingen bild på jackan men det kommer..

Igår stack jag & Ammar till staden och shoppade lite.. Han köppte ett par vita skor, dösnygga! Och jag köppte en ny parfym vid namnet "Escada Moon Sparkle" så god! Värsta sommar kännslan! Jag o Ammar kom fram till att det är extremt farligt för oss nu att ha pengar haha. Rawan är ju sneppet värre! Han köper ju allt han tkr om, ny tv och dator för ngn månad sen, man bara but why Rawan?   

Blev utgång för mig o Ammar igår efter shoppingen och kalaset...juste! Min bror frus kompis fyllde år så vi firade henne och det var trevligt! Massa käk, tårta osv. Kul också att min älskade bror från Borås kom hem med sin fru och hennes mage är stoooor nu hihi.. 

Nu är jag trött! Väntar på Ammar för jag o han ska plugga! Ska hjälpa honom med sina läxor, nevars... Vi ska plugga till körkortet, den där förbannade teorin usch! 

Ammar skyyyynda! Jag lääääängtar! =D
Later                                                            ..

Kommentarer
Postat av: Rawan

Hahahahahah fan men jag är på förbättrings väg iaf, har inte köpt kläder sen januari faktistD:

2009-03-01 @ 14:34:22
Postat av: Ammar

haha hjälpa mig med läxorna den va bra mariPANG PANG PANG I PLUGGET!



WOW RSPEN BRA JOBBAT VILL DU HA DIPLOM?!

2009-03-01 @ 18:31:40
Postat av: Ber

Hahaha lycka till med teorin fan (;

2009-03-06 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0