Shopping then Motala..

Hej :)

Seg dag när jag vaknade, har ledigt ifrån jobbet tills på fredag så det kommer att bli segt på morgnarna men samtidigt skönt att sova ut! Efter fredagen är jag ledig i ytterligare några dagar till sedan jobbar jag som vanligt. Hur som helst så ringde Ammar mig vid 12 och ville dra till staden så jag åt, packade träningsgrejjerna & fixade mig..tog sedan bussen och mötte honom, Peddi kom också (Första gången jag har sett honom i mjukisbrallor) Jag köpte mina efterlängtade Converse och min gangsterkeps :p Jag var så snygg när jag köpte min gangsterkeps så Ahmar var tvungen att köpa en likadan.. Lugnt gubben, ingen fara asså heeeelt lugnt! Haha vi kommer glänsa med våra kepsar här i berga & på Coop Extra ;) Efter shoppingen tog jag bussen till Motala för att undersöka min framsida lår, har haft ont i några dagar...blir borta 2 veckor ungefär, blir rehab-träning tills det blir bra igen sedan kör vi igen! Kom hem vid 8 tiden åt mat tog det lugnt sedan ringde jag Shekh så tog vi en promenad till McDonald's och köpte varsin milkshake gottit!      
 
...
         ... 


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0