Underbar dag!

Sha!

Vaknade vid 6 och jag snoozade faktiskt inte larmet en enda gång! Tror nog det är första gången...fastän jag lade mig vid 1 så var jag jättepigg! Helt sinnes. Med tanke på att jag hade mycket tid tillgodo så passade jag även på att äta frukost INNAN jobbet, har heller inte inträffat förut :P Så den här morgonen har jag varit minst sagt Duktig! 

Slutade jobbet vid halv 1 sedan in mot staden för att käka lunch som jag gjorde på Burger King, Yosef Haddad joinade mig också. Var sugen på Max men det var långt dit. Efter lunchen så blev det shopping! Blev kortbyxor från Björn Borg sedan Linne från MQ. Hann inte shoppa mer för det var dags att ta bussen till Motala för att träna (I regnet!) återigen usch fy o blä! Men det gick bra och kroppen mår bra!
 
3 höjdpunkter!

* Fått lön.
* Startar på lördag mot Husqvarna.
* Att jag har varit duktig idag. 

Later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0