Dötid

Har ingen dator hemma anymore. Syrrans man har lånat den för att bränna lite grejjer. Så har varit utan i drygt en vecka nu. Men här på jobbet kan jag surfa också så det är lungan. Spelade match i helgen och vi spelade 1-1 mot Sleipner...det var roligt, mycket folk & massa prestige. Jag kom in sista 20 lr något, gick helt ok tyckte jag, kunde avgjort matchen men sköt i stolpen! Men men nästa gång så kanske den går in istället :) Nu i helgen ska vi spela match i Göteborg! Ännu en tung resa med buss. Får väl ladda mp3:n och ta med körkortsboken. Tufft att vara fotbollsspelare ibland men kul är det allt :) 

Nu har jag slutat på jobbet och hinner inte åka hem innan jag måste ta bussen in till motala för att träna, så jag måste vara här tills kl 3. Bra, då kan jag passa på att surfa en stund till (:

Har skaffat mig facebook btw :) 


Later
    

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Du & jag är facebook nybörjare :D

2009-05-15 @ 17:07:36
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0