Usch fy och blä!

Hej (:

Skönt att jag fick spela i startelvan senaste matchen mot västra-frölunda. Vi vann med 1-0 och det gick jättebra för min del. Den matchen förlorade vi 4 man, 3 skadade och en utav dem missar nästa match för han har samlat på sig 3 gula kort. Så det är mannfall nästa match som är nu på lördag mot Husqvarna men det kommer nog att gå bra ändå :)
 
Har varit ledig från jobbet sen Fredags...skönt! Småsaknat jobbet lite faktiskt, inte minst de jag jobbar med men också mina brudar som jag kallar tanterna för hihi! Men i morgon (torsdag) jobbar jag och på fredag också sedan ledig helgen för då har jag som sagt match :)

Grattis till Barcelona! Tog hem trippeln, viktigt!

Usch fy och blä (som en viss person säger :D) för ormar!


Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja usch fy och bläää ´=P

2009-05-28 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0