Akuten med Kerar

Idag fick jag äntligen sova ut efter 6 dagars tidiga morgnar, en himla massa jobb har det varit.. Blir glad sen när lönen kommer, tackar! Ska nog ta och spara allt jag får denna månad, har gått åt mkt pengar till mobilen, kläder/skor och avgiften till de tänder som jag ska laga.. Jag känner att jag har blivit mkt bättre på att ta hand om mina pengar nu än förut och det tack vare my lovely sister Kazhal <3

Fick spendera 3 timmar på akuten med Kerar igår, stackarn trampade snett på träningen när han skulle landa på foten. Han stukade den rejält och skrek av smärta, det var hemskt att se. Foten var som en liten fotboll.. De röntgade foten och det visade sig bara vara en kraftig stukning, som tur var så var det inget värre. En annan patient vars ena fot var helt av! Det var så läskigt den bara hängde, stackarn!

Missade personalfesten pga tiden på akuten, men vad gör man inte för sina vänner? :)

Ne nu ska jag dra till Coop för att köpa lite godsaker till kvällen, hat fint!

..

Later    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0