Snaggad

Hej där!

Har jobbat 07:30-15:30 idag. Skulle egentligen bara jobbat till halv 1 men sedan frågade chefen om jag kunde till halv 3? Sure why not sade jag. En timme efter, kan du jobba till halv 4 Marre? Sure why not! Haha, bara extra money till moi! Apropå pengar, LÖN imorgon! *Fan* så härligt! Jobbat mycket denna månad. Denna vecka jobbar jag måndag-fredag. När månaden är slut den 30e så har jag jobbat 20 dagar! Alltså bara 10 dagar ledigt. Har nog inte jobbat så här mycket sedan jag började här i oktober förra året.

Träningen igår var blä! Jag blev så arg på vissa, jag är en lugn person även på planen men ibland så har man faktiskt rätt till att vara förbannad för att vissa inte gör som de ska på planen. Men det blir nog bra, än är det bara november :)

Det är mycket jobb & fotboll i mitt liv.. Jag har inte tid med annat, visst vill man skaffa sig en flickvän, lägenhen, körkort, läsa till Uska mm. Men just nu så har jag inte tid med de, fotbollen tar mycket plats, skulle jag inte spelat fotboll hade jag kunnat göra en massa saker men jag är glad att jag började spela fotboll på gatorna som ung i hemlandet, ibland hade vi inte en fotboll så vi rullade ihop några strumpor och spelade, nu ler jag.. Vilka minnen :) Det jag vill säga är att jag inte har bråttom allt tar sin tid.. Drömmen är ju att skaffa sig fru & barn. Och det kommer!

Nej nu måste jag äta kom hem för en stund sen från gymmet, kroppen känns hur bra som helst! Blir kyckling & ris nu :) 

..
(Är som sagt snaggad nu. En  Snäll-gangstrig Mariwan är aldrig fel haha)


Later

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: haha nej det tror jag då inte att det var, någon som var lite lik kanske ;D

2009-11-26 @ 20:52:48
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0