Barn gör en lycklig

..
    Julia                     Andia              Jennifer                Kevin

Jag älskar barn utav hela mitt hjärta. De är så sociala, så glada, och så känslosamma. Härligaste känslan är att när de har gjort illa sig och kommer springandes & kramar en och man kramar dem tillbaka och får dem på andra tankar & pussar deras tårar som rinner ner ifrån deras kind. Jag blir så glad av denna bild ovan. Man får ett lende på läpparna och drömmer in sig i framtiden...

Brorsan min är här och hälsar på för en stund, han åker mot kvällen tillbaka till Jobb & plugg i Borås och återkommer om 2 veckor. Nu blir det att leka med hans lilla dotter =) 

Men först ska jag även säga grattis ännu en gång till Rawan som fyllde år igår <3


Later    

Kommentarer
Postat av: Rawan

Haha fan vad härlig bild, alla är så glada å söta där!

2009-11-29 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0