Jobb & träning

Orka att jag alltid måste snooza innan jag ska upp! Jag riskerar ju att alltid komma försent till jobbet men på ngt konstigt sätt så lyckas jag nästan alltid att komma i tid. Att min mamma ska vara så underbar! I hela ett år har hon skickat med matkorg till mig, hur underbart är inte det? Hon är så söt, hon kollar alltid på chemat när jag jobbar & sen fixar hon matkorg. Jag är så bortskämd hihi, love u mami <3

Kom hem för en stund sen, fick i mig lite mat (Kyckling, fasolia & ris) Gottit värre! Och snart ska jag dra och träna med Kenty. Först ska vi löpa i detta novemberdag sedan kör vi 1h i fotbollshallen, härligt!

Nu blir det lite Tv & tee innan de hämtar mig..


Later

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0