Ny mobil!

Jag har fortfarande träningsvärk i magen sen gymmet i torsdags damn it hurts! Ska satsa rejält med styrkan nu det behöver jag. det här kommer att bli en bra försäsong för mig det känner jag på mig för som jag nämde till Karvan igår att jag brinner för att träna & må bra, har man den inställningen så kommer man långt..

Har tid hos tandläkaren 12:45 usch! Det var ett bra tag sedan jag var där men hoppas jag inte har några hål bara. Vill bli klar där så fort som möjligt för efter det har jag träning kl 15:00. Efter träningen blir det mat hos Peddi haha varje lördag käkar jag där efter träningen fett bra! Sedan blir det att dra hemåt för att fixa sig för lite Party hos Teo. Det kommer att bli grymt roligt!   

Igår så köpte jag en ny mobil :) Det blev Sony Ericsson Satio, grymt nöjd med mitt köp. 5390 kr på NetOnNet.
Äntligen va!? Haha, alla hade tröttnat på mina gamla telefoner men nu så :) 
 .. 

Nu blir det frukost..


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0