Seg

Sha!

Tandläkaren gick inte så värst bra igår :/ får laga 3 tänder, sedan ta ut en tandsten också. Det kommer att bli DYRT! Men men det är nog bäst att laga tänderna så har man det gjort. Får sluta med att dricka Cola & äta godis, ska iaf försöka minska på godsakerna..

Festade som sagt hos Teo igår och det var helt okej i början, jag hade jätteroligt men sedan blev det för mkt folk så jag tog bussen in mot staden och där fick jag vänta 40min tills nästa buss skulle komma, men som tur var så ringde Rawan...det blev att prata om allting så tiden gick ändå rätt snabbt :) 

Seg dag faktiskt, har varit ute en liten stund men sedan ruttnat hemma & degat framför tv:n och kollat lite fotboll.. Mamma o pappa stack till brodern på middag men jag orkade inte och bad dem hämta hem mat till mig och de har inte kommit hem ännu :( Så jag väntar på maten nu sedan blir det att försöka sova ska upp halv 6.

Några bilder från igår..

.. .. 
.. ..


Later    

Kommentarer
Postat av: Isabell Hernandez

sv: haha! nej du är inte en idiot marre ;O men det finns många andra som är det dock

2009-11-09 @ 20:09:40
URL: http://isabellhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0