I love my life

Sha!

Idag fick jag en vårdtagare till vårdcentralen, ingen annan hade lyckats med det tidigare..så ni ser hur duktig Mariwan är. Denne är inte mycket för att gå ut, utan vill bara vara inne 24/7. Men jag fick ut denne och vi hade så roligt! Hela 3h tog det så vi båda var ganska avslagna när vi kom hem. Blir så glad när jag går till den personen, man inspirerars av tacksamheten, som denne förmedlar till oss personal.

Mycket känslor är det på jobbet & man lär sig så mycket när man jobbar med de gamla, man får en hel annan syn på livet och vissa dagar får man sina tankeställare och blir förbannad på sig själv för att man inte är nog tacksam för detta liv vi har fått. Sån humör sån karisma vissa kan visa upp när de mår så som de gör, ja jag blir gråtfärdig. Jag har lärt mig massor under min tid i vården.. Bara att tacka herren för de liv man har för just nu är jag lycklig!

Från det ena till det andra..så var det gym på schemat, är helt slut! Nästa träningspass är på lördag, inomhus dessutom. Ledig imorgon, ska sova ut! Efter 3 tidiga morgnar får man äntligen sova länge det behöver jag verkligen!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0