Nice day

..

Hej!


Jobbat måndag, tisdag 7-16 och imorn samma tid. Sedan ledigt torsdag och jobbar fredag igen så ser mitt chema ut för denna vecka. Mycket bra tider enligt mig, älskar att jobba vardagar. Kan ju inte jobba kväll eftersom jag gymmar & tränar fotboll. Helger jobbar jag heller inte men nu när serien är slut och det är försäsong så kan jag nog hoppa in & jobba några helger framöver. Hade också personalmöte idag där dem bjöd på smörgåstårta, mums! Efter mötet fick jag skjuts hem av en kollega..

Träningen idag gick bra och jag är i toppform! Så härligt det känns men jag känner ändå att jag behöver ta en veckas ledighet från jobb & fotboll det behöver jag, komma bort ifrån allting och åka på en minisemester. Får se när jag gör det.. Men det ska bli av iaf. Kanske drar till sthlm och hälsar på Rawan, det var ett tag sedan jag var där menar jag.

Pappa håller på att laga "helka & tamata" till mig nu, ingen kan göra det bättre än honom <3 Apropå min far, han blev jätteglad av skinnhandskarna som jag köpte till honom.

Ne nu ropar pappa och maten är klar...


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0