Nöjd

Har fått nytt schema för december månad, drömtider! Är mycket nöjd, tack ska du ha chefen! Idag jobbar jag till 14:00. En lugn morgon har det varit idag, har senare ett städ hos en farbror. Jag städar så fint jag! Så, om ni behöver en städpatrull som består av bara mig haha så kan ni höra av er till mig, jag är ganska billig, okej det lät lite fel :P Skämt & sido. Stackars frugan min, hon kommer aldrig få göra något..jag tar hand om städ, tvätt, inköp osv om hon bara tar hand om maten så sköter jag resten ;)

Tränar sedan ikv. Blir samma som de andra tisdagarna..först springer vi 5km sedan 1h i fotbollshallen, gött! Det ser man fram emot faktiskt. Har varit 2 tråkiga dagar nu när jag har varit ledig, fast ändå skönt att ha fått sovit ut ordentligt annars väldigt sega dagar måste jag säga.

Ne nu ska jag ha några lunch ärenden, ha det!


Later     

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tackar, tackar!

2009-11-18 @ 20:43:16
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0