Onsdag

..
Har varit en viss "gangster" i mina dar ;)

Sha!

Träningen igår var bra! Vi löpte först 5km där jag fick jätteont i ryggen men sedan när vi spelade inne i fotbollshallen så gick det över när jag blev varm i kroppen. Vi körde i stort sett match hela timmen. Spelet fungerade okej, mycket att slipa på men det finns ju tid som sagt, än är det bara försäsong. Ledigt idag från fotbollen men imorgon är det gym i Campushallen. Skönt att komma igång med det också..

Jobbat halv 8 till 16 idag. Varit ganska lugnt hela dagen...vissa dagar är det stressigt och vissa dagar vice versa.
Hade 3 dusch idag men jag är så van nu så det var lugnt ;) Efter jobbet åkte jag till Peddi, åt där & snackade om livet med hans pappa, trevligt!

Skönt att vara ledigt imorgon från jobbet, ska vara uppe till sent och vakna sent! härligt värre! Kanske hitta på något ikv? Får se om det blir McDonalds med en viss tic tock :p annars vet jag inte...

Nue nu blir det dusch!


Later 

Kommentarer
Postat av: tik tok

tik tok vill ta donken någon annan dag :D !

2009-11-05 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0