Staden

..

  • Skinnjacka Emilio
  • Skjorta Batistini
  • Armband H&M
  • Jeans Emilio
  • Skor Vagabond


    Haj!

    Jag skulle bara "vila" mig i sängen igår och titta på tv vid 9 tiden. Var så trött efter duschen så jag somnade. Sista gången jag tittade på klockan var den halv 10 typ. Vaknade först vid 8 & gick på toa sedan somnade jag om och gick upp halv 2!

    Åt en god frukost och tee när jag gick upp, snöade gjorde det också, vackert!
    Efter frukosten stack jag & Elvis till staden för att leta present till farsdag.. Jag köpte ett par jättesköna skinnhandskar till pappa! Nästan så att jag ville ha dem själv faktiskt så snygga & sköna var dem. 200 kr kostade dem på dressman :) Efter det bjöd jag Elvis på mat på Steve's Coffee. Jag tog hamburgare med klyfpotatis, mättande säger jag bara.. Efter maten tog vi bilen och körde hem, på radion var det Tik tok hur bra är inte den låten? "Woah-oh oh oh" haha ;)

    Nu blir det lite tv sedan åka till gymmet!


    Later   
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0