Fotbollen & jobbet

..
(Min underbara chef & jag)

Sha sha!

Synd att Sverige förlorade mot danskarna, verkligen! Nu finns det knappt någon chans att de kommer till VM. Tråkigt värre, skulle vara kul att se dem spela i VM & att Zlatan skulle vara så bra då! Men det får vi nog aldrig reda på. Gött att Frankrike klarar sig till playoff iaf, det såg mörkt ut ett tag men jag säger bara: Viva la France!

Ja, hur gick det för för oss i helgen mot sleipner då? 4-0! De gör 1-0 målet redan efter 24 sekunder sedan var vi med ett tag tills de fick 2a målet sen flöt det bara på för deras del medans vi spelade inte alls bra, mycket fel pass osv. Och hur gick det för mig då? Tror att jag börjar vänja mig vid bänken faktiskt blev 90min bänk denna match med och jag fattar ingenting! Har så mycket i hjärnan som vill ut men de orden lämnar vi nog utanför bloggen :)

Vet ni vilken dag det är idag? Jo, jag vet! Det är då ett år sedan jag började jobba, hur gött är inte det då? Jag har fått en massa rutin! Under detta år så har jobbet lärt mig så mycket.. Jag hade svåra sömnproblem, hade personliga problem men just jobbet har varit medicinen mot all problem som jag har haft. En stor kram till min chef, de gamla & alla söta underbara personal, ni betyder! <3


Later
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0