30 minuters promenad till jobbet

Sha!

Vilken stressig morgon! Glömde helt bort att bussarna inte går samma tider som vardagar. Missade precis 1an när jag skulle ta den i berga, 16 kommer ganska omgående och jag tar den in till resecentrum. Missar 1an IGEN! Får panik och jag måste ta mig till jobbet ganska snart. Tänkte ta taxi men det skulle vara så onödigt. Nästa buss skulle komma om 30min så jag bestämde mig för att till skägget. Det tog mig hela 30 min, hade inte bekväma skor heller. Så när jag kom fram till jobbet var jag helt slut i benen. Det vara bara att börja med morgon ärenderna. Fikade för en stund sedan, fick i mig några mackor & kaffe! Det var välbehövligt kan jag lova! 

Jobbat 6 dagar i rad nu, bra jobbat Mr Suleimani! Slutar halv 1 idag sedan är det bara att ta bussen in mot stan för att ytterligare ta en annan buss till Motala för att (spela) match. Snart är det bara en vecka kvar sen slipper jag allt åkande, det ska bli så skönt! Tanterna på jobbet tycker så synd om mig för att jag pendlar så mkt om dagarna. De tycker att jag ska komma tillbaka till lkpg och spela här, inte omöjligt att jag gör det, sånt som märks. Hur som helst... I love you, all of you.. Ni betyder mina tanter & gubbar <3 

Rabihs framträdande igår var mäktigt! Vilken röst..


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0