Movie time + popcorn

..

Hellu!

Gissa hur skönt det var att sova ut igår? Det var otroligt skönt! Efter 6 raka arbetsdagar så var gårdagens sömn väldigt viktigt för mig. Lirade fotboll med grabbarna i hallen igår, sån otrolig känsla! Inomhusfotboll är verkligen en dans på rosor ;)

Apropå sömn så blev det bara 2 timmars sömn inatt..kom hem ungefär 02:00 från hallen inatt sedan kunde jag inte somna förns 04 & kl 06 var det bara att gå upp och dra till jobbet, var 3 sekunder ifrån att missa bussen, okej.. 10 sekunder då :P men jag sprang som bara den! Jag hatar att vänta på bussar! Så här är det marginaler som gäller..

Riktig onödig träning idag, jag stressar mig för att hinna med bussen till Motala, resan tar 1h & 10min kommer fram & stressar för att byta om.. Så blev det bara 30min träning.. *FAN* vad jag hatar oseriösa träningar! En kille i laget ramlade på ett konstigt sätt och hans armbåge gick ur led typ, så vi fick ringa ambulansen och ta in honom på akuten. Hoppas han mår bra nu.. Så där av blev träningen så kort, personligen så tyckte jag att vi kunde fortsätta köra på men men...

Nu blir det movie time! Hyrde 3 filmer (Yes man, Way of war & Role models) från filmstaden i lördags. Har inte hunnit kolla på dem ännu men nu så! Sofie skulle käka popcorn med sin syster & kolla på film, så jag blev också sugen på popcorn & film tur att jag hade film och just popcorn annars skulle det vara taskigt att läska mig Sofie :P Nae nu blir det "Yes Man" med Jim Carey..


Later        

Kommentarer
Postat av: sofie

haha ja de hade ju vart allt för synd kan man ju tycka :D

2009-10-21 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0