Lön

Hej där!


Spelade sista matchen för säsongen igår & vi förlorade matchen med 3-0 det betydde att vi gick ner till div 2. Nu har vi 2 träningar kvar nästa vecka sedan blir det lite vila för min del för att sedan träna jättehårt och bygga upp mig under försäsongen för att vara väl förbredd inför nästa säsong där jag spelar för? Ja, det får vi se.. Höll mig bort från skador denna säsong, ljumskarna blir bara bättre och bättre! Nu blir det mycket inomhusspel och långlöp de närmaste tiden, gött!

Imorgon får jag lön! Det betyder nya inomhusskor, nya jeans, ny mobil (som aldrig blir av) och en del sparande.

Har nu kollat på de filmer som jag hyrde... Yes man, Way of war & Role models. Role models var bäst av filmerna tyckte jag, mkt rolig! Yes man var inte tokig den heller men Way of war trodde jag skulle vara bättre än vad den var. 

Jobbar imorgon, ska upp 05:30 tuuuungt! Slutar 4, efter jobbet blir det shopping med Kerar.


Later 

Kommentarer
Postat av: Ravvee

Sluta klaga, jag går upp 04:45 varje morgon:(

2009-10-25 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0