Fredag

Fredag idag då, hur härligt som helst. Kallt är det ute men ack så fint när solen skiner som den gör idag. Gick upp 05:30, började kl 7 idag. Man är inte direkt pigg när man kommer till jobbet med tanke på att det tar 35 min med bussen att ta mig från berga till skäggetorp. Går 10 min fortare om man cyklar men det är ju så kallt på morgnarna.. 

Ledig ikväll från fotbollen så efter jobbet ska jag hem sedan Ikano för att kolla på mobil. Har länge velat köpa en ny men det har bara inte blivit av men nu så hoppas jag.. Blir annars att ta det lugnt idag för jag har match i morgon i Motala. Vet inte vad jag ska hitta på ikv..kanske mysa framaför Idol sedan?

Har lunch nu så jag ska äta det som mamma fixat till mig, vet faktiskt ännu inte vad det är jag ska äta men det får jag reda på snart haha. Efter maten ska jag och en kollega städa hos en farbror som är störtskön!


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0