Viktigt med sömn?

..

Sha!


Kommer nog inte att bli förskyld, gött! Jag kunde både jobba & träna. Jag mådde bättre idag än igår..så förhoppningsvis så blir jag helt frisk till helgen. Men jag hade jättesvårt att sova inatt pga att jag var så täppt i näsan. Blev nog bara 2-3 timmars sömn. Men jag vär ändå rätt pigg när jag vaknade. Konstigt det där...ibland sover man 8+ timmar och är hur trött som helst? Medans vissa dagar sover man 2-5 timmar och är hur pigg som helst? 

Jag hade jättesvårt att sova förut innan jag började jobba men nu så har jag kommit in i en bra rytm. Jag lägger mig till en viss tid & vaknar upp till en viss tid. Största anledningen varför min sömn var som den var förut var pga att jag tänkte, tänkte & tänkte på en viss person konstant varje dag, timme och ibland varje minut, jag hade den personen i hjärnan hela tiden. Men nu sedan ett år tillbaka så visade sig att personen i frågasatt inte ens var värd en enda tanke. Vi människor tror ibland inte på oss själva, jag trodde aldrig och då menar jag aldrig att jag skulle komma över henne men jag lyckades & det har nu gått ett år sedan jag började tro på mig sjäv och insåg att jag bara var tvungen att glömma henne. Är hur lycklig som helst nu men de personerna som fick gå igenom när jag mådde som sämst vet att jag är värd den lyckan just nu...

Ne nu känner jag mig inte så fräsch, en fluga är på mig hela tiden haha. Blir att duscha nu sedan blir det lite kvällsmat (Mammas hemlagad pizza) efter det mys i sängen med Tee & tv:n. 


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0