Genomblöt

Ja då var det dags för måndag igen, en regnig sådan. Jobbar idag och hela morgonen har det regnat..jag var helt genomblöt när jag hade ute ärenden men nu har jag torkat till.

En bra helg har det varit, jag var på kurdfest i lördags som bjöd på massa dans och roligheter med familjen. Bilder kommer så snart jag fått dem ifrån min brors kamera. Igår spelade vi match i Skövde, vi förlorade tyvärr med 1-0. De var bättre än oss första kvarten och fick också sitt mål tidigt redan några minuter in på matchen sedan tog vi över och var bättre än dem matchen igenom men vi lyckades inte göra mål. Vi var värda mins 1p om inte 3p. Det gick förövrigt bra för mig speciellt i 2a halvlek. 

Jobbar tills 16:00 sedan åker vi och tränar. Varje gång mår man dåligt när man inser: "Nu måste jag pendla för att träna" Nästa klubb jag spelar för ska det helst vara cykelavstånd tack.

Nu ska jag fortsätta jobba...


Later        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0