Jag är lycklig

..

Livet flyter på & jag är lycklig!


Det är antigen den första eller den andra lördagen som jag någonsin har jobbat under detta jobb. Jag jobbar ju bara vardagar, så inga kvällar eller heger. Det kändes så konstigt! Började med att jag var nära att missa bussen för jag trodde bussarna gick var 10e minut men sen när jag väl börjar gå hemifrån så kommer jag på att det inte gör det på helger. Så det var bara att lägga benen på ryggen och börja raska fram till bussen, visserligen är det inte så långt men jag hatar att stressa! Jobbade iaf till 14:00 sedan hem till syrran & tvillingarna...kärlek till er <3

Idag är det första gången på länge som hela familjen samlas, vi ska käka middag hos storebror. BLir hur bra som helst, plus att Sverige spelar! Ingenting annat än 3p. Ska vi gissa vad matchen slutar då? Hmm, jag lägger mina pengar på att Sverige vinner med 2-1!

I morgon möter vi Rosengård hemma! Nästan en måste match för oss med. Vi har bytt spelsystem nu, så jag hoppas att det kommer att gå bra & det tror jag att det gör, blir mer rull på bollen och det spelet älskar ju jag :)

Ne nu ska jag platta håret sedan drar jag mot brodern, ha en trevlig fotbollskväll!


Later      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0