Long time no see

..

Hej!


Det var ett bra tag sedan man skrev några ord här.. Sorry mate!

Snart har lilla Mariwan ettårsjubileum! Nån gång i oktober månad har jag jobbat i hela ett år i den här branschen! Ett helt år, vad tiden har gått snabbt! På sistone har jag funderat på om jag ska läsa till undersköterska. För det första så tycker jag att det börjar bli mycket intressant med mediciner osv och för det andra så får man ju högre lön än en vårdbiträde får. Efter ettårsjubileumet ska jag faktiskt tigga till mig en löneförhöjning, för det är jag faktiskt värd.. Eller vad säger ni, mina tanter & gubbar?

Gud vad jag har jobbat på senaste tiden, har slitit som en narkoman! På de senaste 11 dagarna har jag bara varit ledig 1 dag. Kan ni tänka er hur jobbigt det är och jobba så mycket + all träning!? Jo, det är grymt jobbigt! Men samtidigt lärorikt & kul, man får ju så mycket tillbaka ifrån de gamla. Och fotbollen? Ju mer desto roligare, önskade dock att jag skulle skippat att pendla ända till Motala varje gång jag ska träna men men så är läget just nu & det är bara att bita ihop..   

Ramadan är i sina sista dagar nu och jag har fastat 12 dagar. Skulle gärna velat fasta mer men det är så svårt med jobb & träning. Min mamma & pappa har fastat alla dagar, gud så duktiga dem är! De är så söta, jag bara älskar dem! Det kommer att bli riktigt jobbigt den dag jag ska flytta hemifrån *snyft*

Dags att sova, jobbat kallar tigit imorgon bitti!


Later       


Kommentarer
Postat av: The Coach

hahahhahaha... Skönt uttryck,,,,,,"slitit som en narkoman" På vilket sätt sliter dem?:)

2009-09-18 @ 22:41:06
Postat av: Mariwan

Haha Coach, det är min egna uttryck ;)

2009-09-19 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0