Gårdagen

Sha!

Vilken vecka det har varit! 40 timmars arbete + en massa fotboll.. Känns bra faktiskt! Gårdagen var verkligen en galen kväll! Har aldrig haft så kul, dansade som aldrig förr.. Gårdagen började med att jag fick ha sovmorgon, gött! Sedan blev det att spela cup i ryd där vi förlorade i semifinalen mot Åff juniorer. Blev att dra på middag hos syster när jag kom hem sedan vidare mot Mattias på förfest, riktigt trevligt! Vid 12 tiden tog vi taxi in till stan för att dra in på Harrys & Sliver! *Fyfan* vad kul det var där. Riktigt sköna människor där! Tack för en toppenkväll alla <3

Idag är det en dag då man ska ta igen sig för den kommande veckan där jag jobbar, har tandläkarbesök och en massa annat. Lite senare idag ska jag ta med brorsonen på bio.. Men nu blir det mat & Te :)

..


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0