2010

Sha!

Nyår var helt okej, gott nytt år i efterskott föresten, eller hur säger man Micka? Haha :p Vi firade hos Ramins place. Synd att inte Rawan kunde fira med oss :/ Men det hela slutade med att de rakade av Peddis hår när han hade däckat.. Nu likanar du mig Peddi ;) Jag drog sedan hem medans de andra grabbarna sov över.. My own bed! Jag sover bäst i min egna säng..

2010 då, jag tror det blir ett bra år faktiskt.. Några nyårslöften har man ju men den största är att jag måste ta mitt jäkla körkort! Bläää! Så jobbigt att plugga till teorin.. Men den här gången, när jag väl börjar läsa så ska jag kämpa och inte skjuta upp det som jag gjort tidigare.. Jobba Mariwan jobba! Bra att tagga upp sig själv ibland, sure?

Vi spelade Boren (fotbollscup) idag. Vi spelade 4 matcher, spelade 1 lika och vann 3 så vi gick vidare, slutspelet är på tisdag :) Vi kom till final förra året där vi förlorade mot Åtvidaberg.. Hoppas det går bättre på tisdag :)

Jag är jäkligt trött! Ville lägga mig direkt när jag kom hem vid 4 men jag ville inte förstöra sömnrytmen så jag kämpar för att vara uppe ett tag till..


,,


Later    

Kommentarer
Postat av: hernandez

coolingen! ;d

2010-01-14 @ 00:57:40
URL: http://isabellhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0