Bussen

Hur tror ni att man mår när bussen är x antal minuter försenad och det är 14-? Jag var på väg till träning då det körde ihop sig lite...jag kunde inte få tag i någon som kunde skjutsa mig till träningen lite svårt iof när man inte har någon mobil (Håller på och fixar paprena med hemförsäkringen, så snart har jag en ny mobil & ett nytt nummer!) Iaf så tog jag 16 in mot resecentrum för att byta till 3an mot ryd. 3an skulle komma 17:35 men den kom ca 18:00 då var mina ben & fötter helt frusna! Hade ändå långkallingar och ganska bra skor men *fyfan* vad kallt det var & det värsta var att minuterna gick så jäkla långsamma! Hatar när bussen blir försenad, rent psykiskt så är det otroligt jobbigt för mig :P

Hur som helst så kom jag äntligen fram till träningen i ryd. Skulle vara framme 10 minuter innan träningen började men blev alltså 20 min försenad istället, men det gjorde inte så mycket.. Förövrigt så gick dagens träning sådär, min kropp börjar säga ifrån lite så jag måste nog ta 1 till 2 veckors paus snart & det kommer jag att göra så småningom :)

Det blir att dra till sängen snart för i morgon blir det jobb! 07:00-16:00..


Later    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0