Jobba körkortet jobba

Sha!

Det blev att sitta hemma framför tv:n & kolla på spansk fotboll! Messi, vilken stjärna! 3 mål, bara sådär enkelt! Snyggt mål även av självaste Higuain, vilken avslutare!

Jag lade mig kl 11 igår efter fotbollen och vaknade kl 9 gick på toa och sov ytterligare några timmar till, hur skönt som helst! Fixade sedan frukost...blev mackor, yoghurt & Tee! Sitter nu vid datorn och surfar lite.. Blir inte så mycket sittande vid datorn framöver, eftersom det är min brorsa som betalar räkningen (jättesnällt) så tänkte jag att de skulle ta bort interneten så jag nån gång kan börja med mitt jäkla körkort! Smart tänkt va? Yes! Så det blir att surfa när man är på jobbet eller när jag hälsar på syskonen för här hemma ska det fanimej pluggas till körkortet!

Bästa Rawan kommer och hälsar på snart, han ska ju på en utbildning i Danmark.. Utbildningen varar i 5 månader? Damn! Kommer sakna dig gubben, du är den bästa vännen man kan ha. Kommer ihåg när vi verkligen hatade varandra i högstadiet haha minnen!


Later
  

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0