Samba

Sha!

Igår så tränade vi för första gången under detta år ute i kylan! 10- men det gick faktiskt att spela på konstgräset i ryd, lite halt men ändå.. Vi tränade i ungefär 1.5h? Det gick bra tills mina fingrar blev till is då vi löpte intervaller och det gjorde så ont att jag faktiskt led! Ville bara springa in till omklädningsrummet men så lätt ger jag inte upp!

Ledig idag så jag har bara sovit & sovit :P Kerars fru tycker inte om mitt liv då jag bara jobbar, tränar & sover haha. Det är lugnt jag ska hitta mig en fru snart då kanske du blir nöjd? :P Ska även plugga till körkortet ;) Jalla Kerar vi måste ta tag i skiten!

Träning inne i rydshallen ikväll, fan så skönt! Varken löp eller kyla, kan det bli bättre? Nu ska jag dricka tee och ha allmänt trevligt innan vi drar till fjällen dans hela kvällen.. Det är sant vi dansar på planen jag Kerar & Shaban det är samba baby samba!

..


Later       

Kommentarer
Postat av: aiDa

haha de klart jag blir nöjd då :), men annars så tycker jag att du är duktig som orkar jobba och träna så mycket som du gör.

2010-01-14 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0