Teori

..

Nu är det bara att ta tag i körkortet, är stolt över mig själv faktiskt.. Läste 20 hela sidor i körkortsboken nu på morgonen! Nu har jag börjat iaf & det känns riktigt bra! Det gäller bara att fortsätta och inte ge upp som jag har gjort tidigare. Men det här ska nog gå bra :)

Gårdagen tillbringade jag hemma, kollade på en massa fotboll. Real förlorade borta mot Athletico Bilbao medans Barca vann hemma mot Sevilla där Messi gjorde 2 mål bara sådär & Xavis pass till Pedro helt underbart!. 5p skillnad är det nu mellan lagen, Real har inte råd att tappa mer nu för Barca kommer att ånga på så som de gör..

Vad händer idag? Jo, blir att ta en promenad snart annars bara att vara hemma jobb väntar i morgon 07:00-16:0.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0