Bye bye

Hellu!

Jag sov hur gott som helst inatt! Somnade lite efter 11 sedan var det att vakna kl 6 och åka till jobbet. Det var ganska lugnt idag, hade inneturen...där det inte är så jättemycket att göra. Blir ganska mycket dötid då, tråkigt när det är så vissa dagar men dock skönt att det varierar mycket på jobbet där man ibland får vara ute och vice versa. 07:30-16:00 var tiden idag, i morgon är det 07:00-11:00 jag borde kanske tagit ledigt eftersom jag ska på cup? Men jag har inte råd att tappa några timmar så jag valde ändå att jobba. Efter jobbet ska jag direkt till ryd där vi alla åker tillsammans till på Boren-cup i Motala där det är slutspel! Härligt! Jobba cluben jobba! Shalalala ;D

"De vackraste människorna är dem som tar sig tid till att ta hand om sitt inre än de som ödslar sig tid på det yttre"

..
(Jag och min vän Mikis på nyår, hon ska flytta & jobba i Italien hon åkte redan igår, ha det underbart min vän. vad kul det skulle vara och åka dit!)


Later 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0