Jag längtar

Sha!

Ja, cupen igår gick inget vidare bra...vi gick inte vidare från gruppen. Jag läste att Östria vann, grattis! Jag börjar faktiskt bli riktigt trött på innomhuspel. Jag längtar tills vi tränar på konstgräset ute i ryd, jag börjar längta tills träningsmatcherna & jag börjar definitivt längta tills serien! Den riktiga fotbollen!

Jag somnade kl 8 på kvällen igår och vaknade 8 på morgonen idag. Sov senare några timmar till.. Förut hade jag problem med att jag sov för lite nu är det tvärtom. Men det beror ju helt på att jag jobbar och tränar 90% av mitt liv. Men detta gör ju att jag mår så bra som jag gör just nu =)

Apropå träning så är det gym på schemat för kvällen, det ska bli skönt att komma igång igen efter en veckas uppehåll på gymmet. Coach hämtar mig sen, gött!


..          


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0