GANT

Sha!

Det är -23 vid 06:30 tiden och jag ska bege mig till bussen för att ta mig till jobbet. Som vanligt nuförtiden så är bussen SEN! Hade massa kläder på mig men det hjälpte inte.. Bussen var 10 min sen. Skönt tänkte jag när den kom fram men det var inte alls lika skönt som jag trodde att det skulle vara..det var *fan* iskallt i bussen! Var dödshungrig också.. Kom fram & åt frukost och värmde mig sen var det bara att börja hjälpa tanterna och gubbarna upp på morgonen :)

Efter jobbet blev det shopping på staden. Jag köpte en jättefin tröja & en fluga från GANT. Tröjan ser ut som en kofta, den har luva också. Mycket bra fynd! Har aldrig köpt eller använt en fluga men bättre sent än aldrig ;) Jag köpte en jättefin present till min underbara syster som läser klart sin socionomutbildning. Jag tror syrran smygläser här i bloggen så jag tror inte jag ska tala om vad presenten innehåller ;)

Brorsan är här från Borås, alltid lika kul att se honom.. Nu ska jag umgås med honom, ha en fortsätt bra lördagskväll!

..

Later 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0