Jobb, Micka, träning, filmkväll!


..

Sha!

Dagen igår såg ut som följande.. Jobb, 07:30-12:30 jätteskönt att jobba den tiden för det går så himla fort! Efter jobbet messade jag bästa Mickela Järlefalk! Vart sugen på Te & hennes sällskap, det var ett bra tag sedan jag träffade henne. Så jag bjöd in mig själv till hennes place :P Te:t var så gottit! Vi pratade en himla massa, från det ena till det andra.. Vi kom in på riktigt djupa diskussioner om livet. Lite läskigt att prata om sånt faktiskt usch! Men trevligt trevligt Micka du är bäst! Stack sedan hem för att äta med pappa, mamma var inte hemma.. Efter maten blev det att bege sig till att träna. Träningen gick väldigt bra och kroppen känns hur bra som helst, skönt! :) Efter träning blev det hem för att ta det lugnt med chips & movie! Jag såg uppföljningen av "Annalysera mera" som gick att se förra veckan nu var det "Annalysera ännu mera" väldigt bra & roliga filmer! Robert De Niro och Chazz Palminteri spelar huvudrollerna där de heter Paul Vitti & Ben Sobel..

Vad händer idag då? Ingen aning, får la se vad dagen har att bjuda på..
Btw så har jag fått min nya mobil & mitt nya nummer! =)


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0